Carte despre afantazia: Minte oarbă – Spectrul imaginației

Sunt 3 ani de când vreau să scriu cartea asta, pe care am numit-o scurt și concis (ha🤣ha)„Afantazia: Minte oarbă – Spectrul imaginației – Vizualizare întreruptă sau fără puteri supranaturale” și uite că numai acum am reușit să o public. 

Carte despre afantazia: Minte oarbă – Spectrul imaginației

Și, deși am sărit cu capul înainte în paginile altei cărți (ce mai înseamnă și asta?), la cererea unor cititori fideli, m-am oprit din scris ca să anunț iubitorii de lectură, în special o categorie specială dintre ei, și anume, cei care sunt adepții „Gândirii noi.” 
Crezi în puterea minții?
Poți să vizualizezi? 

Ei bine, eu nu pot. Am o condiție numită afantazia sau afantezie. Da, ai citit bine minte oarbă. Glumesc. Dar, nu, pe bune, afantazia se mai numește și minte oarbă.
În timp ce alții pot vedea orice în culori vibrante în mintea lor, pentru mine este ca și cum aș încerca să mă uit la un film pe un ecran care nu este conectat. Dar, știi ce? Sunt okay așa. Îmi place să spun că sunt o minimalistă a minții. 
Afantazia, un cuvânt ce dansează pe limba unora dintre noi, este o enigmă a minții umane. Este o lume în care culorile vii și imaginile picturale nu există, unde ecranele mentale rămân întunecate și nemișcate. Este o lume în care imaginația nu se manifestă în forme și figuri, ci în sentimente, idei și concepte abstracte. 
Este un mod unic de a experimenta realitatea, un mod în care unii dintre noi navighează prin viață. 
În această dimensiune, visurile nu sunt pictate cu pensula imaginației, ci sunt țesute cu firele gândurilor și emoțiilor.

Afantazia nu este o boală, o tulburare mentală sau o limitare, ci o altă cale de a percepe și de a înțelege lumea. Este o dovadă a diversității minții umane, a modului în care fiecare dintre noi este unic în felul său de a gândi și de a simți. 
Este o invitație la a aprecia varietatea experiențelor umane și la a ne îmbrățișa diferențele. 

Așa cum am destăinuit în acest blog (apasă, vei fi condus pe o pagină externă 100% sigură), în ultima mea carte de auto-ajutor și dezvoltare personală, „Afantazia: Minte oarbă – Spectrul imaginației – Vizualizare întreruptă sau fără puteri supranaturale” spun tot ceea ce știu despre această condiție relativ necunoscută. 
Nu vreau să te plictisesc și aici cu descrierea logoreică, dar te informez că o găsești în toate librăriile virtuale. 

Această carte te provoacă să explorezi puterea vizualizării și creativității, călăuzindu-te de la afantazie la hiperfantazie. Descoperă cum aceste abilități și incapacități influențează gândirea și percepția, și învață cum să-ți îmbrățișezi propriul univers metafizic pentru o viață mai bună. 

Călătoria în abisurile întunecate ale minții mele afantazice te va ghida prin introspecție, dezvoltare spirituală și înțelegerea singulară a minții tale, oferindu-ți instrumente pentru a-ți manifesta dorințele și a experimenta magia propriei imaginații.

Hai și tu prin labirintul minții umane, ca să explorăm adâncurile afantaziei și să descoperim frumusețea diversității experiențelor noastre. 
Fiecare dintre noi este un artist al propriei realități, pictând tablouri ale vieții cu pensula gândurilor și culorile emoțiilor noastre. 
Dacă ai afantazia, cartea aceasta te va ajuta să înțelegi că nu este sfârșitul lumii faptul că mintea ta este incapabilă să vadă. 

Sunt obosită, îți dai seama din ceea ce citești câte gânduri am în cap în același timp? 
Haos total. 
Merg să mă ocup de „Utopia umanității,” cartea la care lucrez febril în solitudine, departe de civilizație. Noroc că am internet, altfel aș fi complet invizibilă. 

Dar serios acum, oare n-ar fi fost mai adecvat un titlu concis, cum ar fi: „Minimalism peisagistic mental” sau „Absența peisajului mental” în loc de „Afantazia: Minte oarbă – Spectrul imaginației – Vizualizare întreruptă sau fără puteri supranaturale?” 

Sper să-ți placă când o citești. 
În caz de vrei să o recenzezi, aș putea să-ți ofer o copie în format PDF. Contactează-mă prin formularul de contact. 

Sunt recunoscătoare pentru prezența ta pozitivă în lumea mea. 
🫂
Slovă după slovă, te conduc pe un drum caleidoscopic, explorând abisurile minții și sufletului uman. 
Creațiile mele – fie romane, memorii sau cărți de dezvoltare personală și auto-ajutor – sunt expediții eclectice într-un univers interior, dezvăluind complexitatea naturii umane și a relațiilor interpersonale. 
Mesajele mele sunt făclii de motivație și inspirație care luminează și deschid porți spre puterile unice pe care le avem. 

Din 2016 până în 2018, am lăsat amprente literare sub pseudonimul Cristina G., dar din 2022, fiecare poveste, reală sau imaginară, pe care o împărtășesc cu iubitorii de lectură, poartă numele meu întreg – Cristina Gherghel.

Când te simți pregătit să te alături călătoriei polivalente, cărțile mele te așteaptă în orice colț al internetului, în format electronic și tipărit.
Ca să îți înlesnesc căutarea, las două linkuri directe către unele dintre platformele de carte unde sunt găzduite lucrările mele polimorfe: 
Dacă ai avut ocazia de a citi una dintre ele și ți-a plăcut, aș fi profund recunoscătoare dacă ai dori să îți împărtășești gândurile printr-o recenzie pe librăria virtuală de unde ai achiziționat-o sau pe Goodreads.  
Îți mulțumesc. 
🌟🌟🌟🌟🌟
Special pentru creatorii cu visuri mărețe: în cazul în care ai scris o carte ori o colecție de poezii pe care vrei să o publici gratuit, de acasă la orice oră, o poți face chiar în acest moment, apăsând aici: 
Îți urez mult succes, sperând ca succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 
🙌

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii